tiistai 13. tammikuuta 2015

Stay Tuned!

Täällä minä istun sängyssä, kuuntelen Mobyn Inside-biisiä youtubesta ja aloitan elämäni kolmatta blogia. Tämän blogin tarkoitus on tulla lisäosaksi tulevaan, samaa nimeä kantavaan Etsy-kauppaan sekä tietenkin raottaa allekirjoittaneen elämänvirtaa ja käsitöitä teille lukijoille.

Haluatte varmaankin näin alkuun tietää jotakin siitä kuka täällä nakuttaa pimeässä teille blogipostauksia, no sitä asiaa voidaan korjata hiukan seuraavalla jorinalla:
Olen vuosimallia '86 (ensi vuonna siis kohtuullisen vintage-tuote jo :D ), elän onnellisesti avoliitossa eikä minulla ole omia lapsia kuin vastasyntyneissä haaveissani (paitsi herttainen pieni sekarotuinen Chili-koira joka on "yhteishuoltajuudessa" entisen aviomieheni kanssa). Nykyisellä miehelläni on ihana poika edellisestä avioliitosta, Jäpä (nimi muutettu :P ) on meillä joka toinen viikonloppu. Tällä hetkellä olemme molemmat työttömiä, minä möin firmani vastikään pois ja luppoaikaa on siis suhteellisen paljon.. {Voin kertoa niille, jotka ovat haaveilleet voivansa jäädä työttömiksi/sapattivapaalle/tms jotta saavat enemmän aikaa käsitöilleen ja askarteluilleen... NE TUNNIT LOPPUVAT EDELLEEN VUOROKAUDESSA KESKEN! :D }
((Biisin vaihdon aika = Moby - Everloving))

...takaisin asiaan. Ööö, olen Mobyn fanittaja mikäli se ei jo tullut selväksi, hehe.. Ei sen puoleen, olen aika kaikkiruokainen musiikkini suhteen, kaikki on päivästä ja fiiliksestä kiinni. Moby tekee hyvin inspiroivaa musiikkia ja toimii nytkin eräänlaisena muusana minulle.. Ja mitähän muuta te voisitte haluta tietää.. Olen (toisten mielestä) hyvin erikoinen (outo) persoona, joskus myös todella itsepäinen ja jopa silloin tällöin hyvin hyvin v*ttumainen ihminen. Luonnollisesti, olen myös se ihminen joka ei välitä näistä mielipiteistä p*skaakaan. :) Minä olen mikä olen enkä muutu, koska jokin haluaa minun muuttuvan. Tämä ajatus jokaisen tulisi mielestäni omaksua, koska loppupeleissä... Ei niillä muiden mielipiteillä ole merkitystä. Sinua rakastavat ihmiset hyväksyvät sinut sellaisenaan, muut voivat ottaa menolipun Norjaan ja lähteä kaivamaan nenäänsä kalastaja-alukselle!
..Jassoo, tähän aiheesta eksymiseen saatte luultavasti tottua vastakin, täällä tämä on ihan arkipäivää :D ja takaisin aiheeseen. Öööm.. Yritän parhaillaan lopettaa tupakointia sekä muuttaa ruokatottumuksiani terveellisemmiksi (itse asiassa meidän molempien, mies joutuu myös opetella vähän uusille tavoille). Hmm, mitähän vielä.. Tykkään pelata, tykkään todella paljon. Lautapelejä (meillä on kaapillinen niitä) ja konsolipelejä (etenkin rakkaan mieheni kanssa joka juuri nytkin pelaa vieressäni Assasin's creed-peliä) sekä korttipelejä (suosikkini on Shanghai - jos et ole kuullut siitä,älä välitä. Ei ole kovin moni muukaan). Oliko tässä alkuun riittävästi tietoa minusta? Kysy jos haluat tietää jotakin, vastaan parhaani mukaan. ((Moby - In this world))

Hahaa! (Ahaa-elämys) Tiesin että jotain jäi.
Varmaankin olisitte halukkaita tietämään mitä minä harrastan ja millaisia käsitöitä teen. Harrastan lukemista, kirppiksillä kiertelyä (kun en ole ihan PA), dataamista, tuota edellä mainittua pelaamista, elokuvia (mikä on sinänsä hauskaa, en ole katsonut telkkaria..en edes muista koska viimeksi. Ja nyt puhun näistä roskakanavista joita meidänkin töllö on tulvillaan) sekä kesällä lenkkeilyä (pidän nivelsiteistäni aivan liikaa joten en aseta niitä revähtämisvaaraan näin talvella). Ja tietenkin harrastan käsitöitä. Mitäkö? Vähän kaikkea! Olen kausittain-askartelija - hahaa, taisin keksiä juuri itselleni sopivan termin. Saat käyttää sitä blogissasi jos koet kuuluvasi samaan porukkaan :D - mikä siis tarkoittaa käytännössä sitä että nyt mulla on altsun valmistus-kausi (jostain syystä ihmiset eivät tunnista tuota termiä aina joten selvyyden vuoksi : altered book / journal), ens viikolla saattaa olla jo fimon muovaus-kausi ja sitä seuraavalla viikolla kirjansidonta-aika. Siitä seuraavaksi saatetaan päästä korujen tekoon ja kaikkien näiden välissä kudon ja ompelen - aina silloin tällöin.. Välillä on myös näitä huonompia aikoja jolloin saatan olla tukossa kuin suihkun viemäri. Se on aikaa jolloin en tee mitään luovaa, yleensä kulutan ne ajat katsomalla Netflixistä tv-sarjoja ja leffoja miehen kanssa.
((Moby - Natural Blues)) Sain äsken kaiken kuullostamaan siltä että teen kaiken hereilläoloaikani jonkin sortin taidetta käsilläni, vaikka en mä nyt ihan sitä tarkoittanut... Halusin vaan kertoa mitä kaikkea siis yleensä ottaen teen kun askartelen.

Tykkään myös laittaa ruokaa - etenkin mieheni kanssa - ja bravuurini taitaa olla lasagne (meillä kotoisasti lasakna). Emme käytä alkoholituotteita juuri lainkaan (ei olla absolutisteja, ollaan erilaisia suomalaisia).. En tiedä miksi kerroin tämän, ehkä koen tarvetta sanoa sen ilman MITÄ HELVETTIÄ?! - huudahduksia tai ärsyttäviä vastalauseita "no kyllähän sä nyt yhden juot? / no kai sä ny jotain juot?" Ja joka kerta tekee mieli vastata kaiken selittelyn sijaan: "JUST! Oletko sä kuuro vai muuten vajaa!? Kun sanoin etten ota niin en ota, ei tee mieli!" ...Käsi ylös jos on kanssasisaria/-veljiä joita jyrsii ainainen selitysten keksiminen kun tämä yksinkertainen ja kohtelias ei kiitos-lause on joillekin liian vaikea ymmärtää.

Hmmm..ehkä jäit funaamaan tuota kolmas blogi-tietoa.. Minulla on siis toinenkin suht aktiivinen blogi, jota en haluaisi sekoittaa tähän, sillä tämän blogin sävy on tarkoitus olla paljon rehellisempi kuin tuon toisen. Mikäli kumminkin tunnistat minut joskus sieltä, tule kertomaan mielipiteesi päivityksistäni. Aion julkaista täällä tulevaisuudessa samoja töitä kuin siellä (en ehkä kaikkia) joten on mahdollisuus että löydät sen myöhemmin. Mainitsemani kolmas blogi on poistettu käytöstä aikoja sitten ja se olikin niin nolo paikka että toivon todella olevani parempi kirjoittaja (ja valokuvaaja) tänä päivänä kuin silloin.. Vaikka alkuhan se on oltava kaikilla, eikä kukaan ole seppä syntyessään.  :)

Vaikka kuinka yritän, en osaa aina olla niin objektiivinen kuin haluaisin. Yritän kovasti hypätä teidän tossuihinne tätä kirjoittaessa ja miettiä mitä te mahdatte haluta tietää - mitä minä itse haluaisin tietää uudesta bloginpitäjästä tutustuessani tämän kirjoituksiin/taiteellisiin töihin.
Nyt täytyy sanoa että olen taskut tyhjänä täällä, taisin kertoa kaiken tarpeellisen (ja vähän extraakin) itsestäni. Tästä tämä homma lähtee, olet tervetullut hyppäämään messiin! Jos pelästyit kovasti tätä kaikkea jorinaa, kiroilua ja muuta AD/HD-meininkiä, kannattaa pistää tämä blogi henkilökohtaiseen bannaan sillä tätä p*skaa minä suollan jatkossakin. ]:D
Ainoa asia jolla saatan tuottaa pettymyksen on että postaukseni eivät luultavasti tule olemaan näin valtavan pitkiä ja tähän on ihan järkevä selitys - olen kirjoittanut tätäkin postausta kohta kolme tuntia ja no.. Tajusit varmasti. :) Btw, kirjoitan tätä pädillä jonka näppäimistöä on hitaampi käyttää kuin norminäppäimistöä, siinä voi olla yksi syy hitauteen.

Mutta nyt lopetan tämän bamlaamisen turhasta ja päästän sinut antamaan minulle ensimmäisen kommenttini tänne. Oli hienoa että liityit seuraani ja jos jaksoit lukea tämän loppuun asti, nostan hattuani Sinulle!

                             Stay Tuned Honey
                                        Cee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti